Wednesday, May 30, 2012

Український Блог

Доброго дня всім! Я зробив цей блог тому що я хочу ще бути в контакті з моїми друзями в Америці та також мати веб-сайт де мої спонсори можуть бачити, як у мене справи в Україні. З дитинства я жив в Америці в п'яти різних штатах: Техас, Північна Кароліна, Каліфорнія, Індіана, та Міссурі. Індіана - це останній штат, де я жив, вчився і потім працював у біблійному коледжі. Загалом, я був у цьому коледжі п'ять років. Також я працював на християнсьому таборі "Camp Indy" в місті Індіанаполіс.

Тепер я живу в Україні. Це така дивовижна країна. Крім Росії, Україна найбільша країна в Європі. Я живу у Львові, - це місто в Західній Україні. Львів - це місто імені сина короля Данила Галицького. Його звали Лев, тому це місто левів, або "Львів".

Я працюю тут в церкві "Нові Обрії" з моїм пастором, Майклом Праттом. Він також з Америки. Дуже мені подобається працювати з ним і тут в Україні. Мені здається, що Бог створив мене щоб я міг бути й працювати тут. Це було моє бажання чотири роки до часу, коли я приїхав сюди.

У своїй церкві я лідер прославлення (лідер гурту прославлення - ми граємо і співаємо в кожну неділю). У нас є репетіції щопонеділка. Я також лідер нашої групи молоді в п'ятницю. Ми збираємося в моїй квартирі на Левандівці, тому що приміщення нашої церкви зараз перетворюють на хостел для Euro 2012. Також я зробив і підтримую наш веб-сайт для церкви. Крім цього, я люблю проводити час з друзями, гуляти і по місті, і в лісі, і в горах, та грати на гітарі.

Я почуваюся тут добре. Іноді, я почуваюся так, ніби це моя рідна країна, але є деякі моменти, коли я сумую за Америкою, друзями там, та сім'єю. Я люблю жити тут - не просто тому, що у мене тут є друзі , і я можу подорожувати, і вивчаю нову мову. Це тому що я бачу, що я живу тут за Божою волею. Без цього у житті немає сенсу. Бог мій добрий Отець, і я хочу іти через життя за Ним.



No comments:

Post a Comment